Opdrachtgever
Glastuinbouw Nederland
Opdrachtgever
Glastuinbouw Nederland
Werkzaamheden
Strategisch advies, social media
beheer & content creatie
Werkzaamheden
Strategisch advies, social media
beheer & content creatie
Datum
2019
Datum
2019
Glastuinbouw Nederland start de campagne Go Go Greenhouse om jongeren een compleet beeld te geven van de glastuinbouw. Om de jongeren te bereiken hebben we een Instagram pagina opgezet waar we de sector laten zien als een interessante en kansrijke werkgever met vele mogelijkheden.
Dit project zijn we begonnen met verschillende brainstormsessies waarin we onze expertise hebben gebruikt om de strategie en doelen te bepalen. Vervolgens konden we dit vertalen naar verschillende content rubrieken. We zijn nu continue bezig om pakkende content te creëren, zo gaan we regelmatig langs bij young professionals in de sector en delen hun verhaal via Instagram Stories. Ook laten we jongeren zelf content maken in de vorm van vlogs. Een project met veel verschillende vormen van content!
Strategisch advies over de aanpak van het project
Content creatie: foto’s, Instagram Stories en vlogs
Volledig social media management
Maandelijkse meeting om de resultaten te bespreken
Strategisch advies over de aanpak van het project
Content creatie: foto’s, Instagram Stories en vlogs
Volledig social media management
Maandelijkse meeting om de resultaten te bespreken
Strategisch advies over de aanpak van het project
Content creatie: foto’s, Instagram Stories en vlogs
Volledig social media management
Maandelijkse meeting om de resultaten te bespreken
Let's get social!
Gravenstraat 8
2691 AL 's-Gravenzande
We don’t spam.
Ontvang tips, exclusieve kortingen en informatie over onze workshops. Laat hier je e-mailadres achter, dan houden we je op de hoogte!